Söndagsmys




.....Nja något söndags mys vet jag inte om det blev, det blev en påse med Godis och sitta i soffan ensam =(
 trist att behöva gå och lägga sig ensam i stora sängen! Men älsklingen kommer väl hem fram mot tidig morgonkvist....

Jaja ja ska inte deppa ihop helt här hihi,
Jag har för övrigt haft en bra dag i solen som har lyst och det har varit varmt och skönt ute!

Jag träffade även Angelica och Marianne i stan, hurtiga som vi är på "vilo dagen Söndag" tränade vi ändå alla tre på friskis, så himla bra pass, TOTALT slut i kroppen efter 90 min intensiv träning! Men sååå skönt när man väl är klar!

Ledig är man imorgon oxå, skönt! fast det blir väl att ta hand om Patrik he he...


©

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0