Spelkväll med Tjejkompisarna

God morgon,


Sitter på jobbet i vanlig ordning, skönt med sovmorgon idag i alla fall...! Sen så är det en kort dag idag = ) sen är man ledig i två hela dagar.
Va ja ska hitta på vet ja dock inte ännu, tänkte ta en sväng till solari-öarna efter jobbet behövs man känner ju sig så himla bleeek! Det gillar vi inte...


Och eftersom att jag har köpt lite nya kläder från HM som kom på posten igår, (eller ja, fick en avi så jag hämtade ut det i morse innan jobbet)

Så då är det ju roligare om man känner sig lite brun också när man har nya kläder... 

Igår kväll var det spelkväll med tjej-kompisarna (och deras respektive) vi spelade ett spel som var jätte roligt, funder på att köpa hem det faktiskit har ju inte ett anda sällskapspel här hemma = (  "Med andra ord" tror jag att det heter.. Vädigt roligt i alla fall, rekommenderas!

Här kommer bilder på det som jag fick hem.. (den naturvita toppen har ja redan i grått, och lila) men den är så himla andvändbar så det är lika bra att ha den i alla färger hihi. Bikinin fick ja självklart en under del till oxå = ) den skall ja ha till indien-resan!
 
Sikket fint väder det är idag, åh jag har knappt börjat dagen å så vill ja redan ut och passa på och njuta av vädret...


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0