Tattooo!


Igår hängde jag med Patrik till Tattoo studion.... Han skulle göra EN TILL på underarmen

( men gör inget för ja tycker att det är skit snyggt med tattoos) en Zigenare blev det , Hmmm annorlunda kanske många tänker nu.... Men han har bara massa old School på vänster armen så det hör tydligen till med en zigenare också = )  Den blev jätte fin massa fina färger!


Så Här kommer kort från gårdagen ,

,


Och såhär snygg blev hon.. (dock fortfarande lite svullet och så)






Satt och kollade runt på lite olika sidor på nätet är så himla sugen på att köpa Massa klänningar, så fint tycker jag! Men ja hittade en väldigt fin tycker jag i alla fall, Så den här har ja beställt kommer på posten om ca 2-3 veckor..... '

Ett par snygga pums till detta oxå kan ju inte bli fel! = )


Igår blev det blåbärs paj med vanilj visp på kvällen, såååå gott! Så idag blir det att springa på gymmet, hi hi.


Tro vad dagen har att erbjuda idag då?? Lönen har kommit det är alltid lika skoj! Ja får Lyxa till det med fisk och mos från Saluhallen, det är det godaste! Men sen blir det inte så mycket mer Lyx, alla pengar skall ju gå till resan.. (och sparas till resan).


 Har tjatat på P att han måste ringa Coffe & Louise och säga att vi skall boka resan till Indien nu! Dock väntar jag fortfarande besked från Mia om jag får ledigt? Men herregud jag har ju sagt till i tre månader i förväg då kan dom väl INTE säga nej, Eller? Hoppas att jag hör något ifrån dom idag...Jag vill Ju resa till Indien!! Allt annat är juh klart nu.

Tjing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0