Smoothie





Som jag har fixat på morgonkvisten, jag tror nästan att jag väckte hela grannskapet! Jag lyckades iallafall väcka Patrik och det är inte så lätt. Han vaknar aldrig på morgon när ja ska iväg, Men idag undarde till-och-med han va ja höll på med ha ha!

men jag skulle ju fram med en-inte-så-liten-matberedare- för att göra min "morgondrink" och den låter som om hela värden skulle rasa sönder Ha Ha. Funderade först på att ta hit den till jobbet! Men Nej, Den är även stor som ett hus... :o)
Men gud så gott det blev, frysta hallon, blåbär, och naturell gouhgurt, och en klick honung! Sikken energikick på morgonen. Men den lär behövas här idag på jobbet, för efter jobbet skall ja iväg och träna mitt favvopass Skivstång / Kondition på nittio minuter, Gött! :) Och imorgon bär det av åter igen till Tattoo studion.....spännande!

Dagens outfit blev det här...



Ja man märker ju att det inte är  sommar längre 10 grader i morse när jag skulle till Jobbet...

Tjing!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0