Vin & Ostbågar




Idag skall jag åka in till stan och träna skivstång kondition på friskis & svettis , bästa passet man kan köra tycker jag i alla fall.. passet är 90 minuter långt, fördelat på skivstång / kondition.

Igår kväll kom Marianne förbi mig med en flaska vin och ostbågar, vi satt på balkongen hela kvällen och pratade om allt och inget... Så himla skönt att någon som dig Marianne som man kan prata med om allt och du förstår... Du har ju trots allt suttit i samma "båt".


Jaja, va händer annars idag då!?
Ensam hemma hela dagen / kvällen / natten Patrik har "personalfest" på jobbet idag så dom skulle köra 5-kamp, käka tre rätters middag (önskar att ja jobbade på ett jobb där man har personalfest ,Ja ,jag har ju Angelica, vi två kan ju dela på en flaska vin på kontoret, he he = ) ) sen gratis öl seten av kvällen, Lyx!
Så ja får la köpa mig en påse med godis och kolla på "Ensam mamma söker" ikväll då...


Nu blir det nog lunch, innan ja ska skall in och träffa Marianne i stan.....


Byee


Kommentarer
Postat av: marianne

Vad du e söt gumman!! e så glad att ha dig med =)

Vill du gå på skivstång kondition imorgon? kan ju se om det dyker upp lediga platser.. Puss o kram

2008-09-22 @ 11:20:43

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0