Dagens goda gärning...?

Ja tanken var i alla fall åt det hållet, MEN när vi (Marianne & Jag) kommer upp till droppen i nordstan och skall legitimera, skriva i en så kallad hälsodeklaration mm så finns det en fråga som heter: Har du varit utomlans dom 6 senaste månaderna, och ja det har jag ju. Ja var ju I Indien i januari så då har man tydligen 6 månaders karens, Jaha SUCK!


Men eftersom att ja tog med mig en icke blodgivare, och "värvade" henne, så fick ja i alla fall en trisslott och ett påsk ägg =) gulligt värre! Och plus att vi allt tog oss en gratis fika när vi ändå hade kommit dit ;)

Men sen var det dags för Marianne att göra första testet för att se om hon kan ge blod. Vilket visade sig att hon inte kunde, för hennes blodådra var för liten (?) eller ja hon hade typ ingen igen synlig i alla fall hehe =)

Så vi gick glatt därifrån utan att någon av oss hade lämnat blod. Men som sagt ett påskägg rikare!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0