Grill del mundo

Hmm ja har verkligen kommit i en Blogg svacka. Men jag vill ju ha något vettigt att skriva om, om ja ändå  ska skriva liksom. Och för tillfället måste ja nog befinna mig i en väldigt händelselös vardag.... Väntar i stort sätt bara på få börja jobba igen, och nu är det inte många dagar kvar.
 Börjar på Tisdag eller ja då är det nog mest att skriva på kontrakt mm... Kanske t.o.m lite utbildning va vet ja! Ringde i alla fall till den blivande chefen (?) idag, va lite osäker på adressen vart ja skulle vara någonstans på Tisdag. Och han blev glad att ja ringde, ja som har gått och dragit mig för det här samtalet i en vecka nu, tyckte att det var lite "pinsamt" att ja hade glömt bort adressen... = ) Men sånt kan väl hända, ha ha!

Och det är inte bara för mig som det flyter på med jobb, utan min älskling fick äntligen efter 5 år fast anställning på Liseberg/Rondo, och det innebär att när Liseberg har stängt får han ändå full ersättning. Det är inte dåligt! Men det är han verkligen värd.


Nä nu tror ja nog att det börjar bli dags för att börja locka håret och kliva ur mys dressen för idag och på med nya svarta klänningen som ja inhandlade igår.  Bild på det kommer säkerligen upp imorgon =)


Lilla söta Majsan kommer runt fem-tiden och då ska vi ta ett glas vin innan vi drar in till Grill del Mundo...?

Och där ska vi äta nått gott för hoppnings vis = )

Det är va som händer ikväll.... I morrn ligger man väl halvt bakis kanske, eller näää! ;)


Ska försöka att bli lite duktigare på att Blogga, annars kan ju knappast klaga på andra ;) om ja inte är bättre själv!


Ha en trevlig fredags kväll!

Kram!


Förresten ja måste bara ge två bra film tips:


1. Grand torino - Mycket bra film, även för tjejer, fällde allt en tår i slutet ( men det visade ja inte för patrik) hihi

2. Ojj va hette den nu? Ha ha återkommer med det = )


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0