Heej!

Härligt att vakna upp till soligt väder ;)

Trodde att man kunde få vara ledig idag, Men NEJ, glöm det! Jobbar kvällen idag. börjar 18,oo-22.oo (?). Sen i morgon (FREDAG) börjar jag 07.00-22.45 Humana arbetstider? NEEEJ!!!! Sen jobbar jag hela helgen oxå, 7 dagars arbets vecka! Skall aldrig mer klaga på att bara gå hemma och dra sig på dagarna =)
Men det blir ju mycket pengar och det vill jag ha!!!! ;)

Men eftersom att idag blir den enda dagen som ja kommer att se dagsljuset, så kommer ja att ta vara på den och njuta på balkongen......

Så om ni inte får någon rolig uppdate härifrån  under helgen så förstår ni va ja gör, JOBBAR!

Ha en toppen skön helg i det soliga vädret som skall vara hela helgen (ja e inte alls avundsjuk) !! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

tycker mig höra en släng av bitterhet i ditt inlägg.. :)

Sparar föressten en blomma till dig imorn. Kommer över med den vid 8.30 tiden på måndag om det är ok?! Puss o kram

2009-04-24 @ 16:06:02
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0