Min dag i morgon ;)

i morgon blir det nog en underbar dag, älskling & ja tänkte starta dagen på Milk and honey  i linné. käka lite god amerikans frukost... Bagels, pannkakor, ägg, mmm smarrigt! och vädret ska ju vara lika fint som idag, alltså 25 grader och sol = sommar väder. dom har en liten uteservering med morgonsol, lovely!

Sen skall ja träffa mami, och få min födelsedags present =) fast ja vet redan va de e... =) Men ni får se imorgon va det är.. kan avslöja att det är en riktig skönhet ha ha!

Åh ja undrar så det knakar va putte har hittat på.... hann aldrig visa han skorna som ja ville ha.... Han har helt enkelt hittat på ngt på egen hand! Spännande. brukar annars va så att ja går med o handlar o kollar på när han slår in ha ha för roligt!

Sen ska ja träffa den bästa Marianne! blir att tillbringa dagen i Vasa parken för den som vill komma =) tänkte grilla och dricka cider....... = )

Nu vill ja bara gå o lägga mig och vakna upp till... Ja må hon leva  ja må hon leva....... ;)

sista dagen som 23 åring! 8 år har gått, den bästa och roligaste födelsedagen ja någonsin har haft ;) Angelica & Mikaela vet va ja talar om! hi HI ;)

Ha en underbar dag alla imorgon.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha Ja Valborg när vi var 15 år. Du visste knappt vad du hette då. Tur att man blir klokare med åren =)



GRATTIS HJÄRTAT!



PUSS

2009-04-30 @ 07:50:00
URL: http://angelicawassdahl.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0