Skor, Skor, Skor !!!



Dammade av  ett par skor som har legat undanlagda under vintern, gissa om Silve-lille blev glad! Han delar nämligen den stora kärleken till skor precis som vi (nästan alla) tjejer gör = )
han dyker på skor så fort han ser ett par, så söt!





Åh det e så kul med fina skor, För er som inte vet va ni ska köpa i födelsedags present till mig den 30 april, så får ni en lista på skor här som ja önskar mig! ;)
Har hittat ett par skit snygga gröna galdiator skor som ja ska önska mig av putte ;) hittade ingen bild på dom på nätet, så ni får vänta till ja har fyllt år. Ja som ni märker så har ja redan bestämt att ja skaaa få dom =)

Idag var ja på en föreläsning om Narkotika i Sverige, mycket intresant!! Nä nu ska ja kolla på Efterlyst!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0