Söndag

Åh så var det söndag igen, veckorna bara rullar på.. Igår var det ju en helt fantasiskt vår dag, 15 grader och sol skulle ja tro att det var !!
Satt på balkongen hela dagen i stort sätt, käkade en god räk & kräft sallad och lite bullar & kakor... så trevligt så. Men idag är vi tillbaka till det gråa vädret, känns som att det är lite varannan dag väder. Kan det inte bara få vara vår och temperaturen ligga runt 15 grader.


Va händer idag då, ska träna dubbel-pass det ska bli kul som alltid =) först kondition i 50 min på medel nivå (snart kanske man vågar sig på intensiv) sen styrka med vikter i 50 min =)

Får ta och käka ordentligt innan så att man orkar både passen till max.


Nu vakande min älskling så nu ska ja ägna min tid till han ;)


Kram!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0