Två galna älgar ;)

Dagen kom dagen gick, hm det där med att ja skulle vara extra duktig å köra två pass idag. Det gick sådär kan jag säga! Slutade med att ja satt på Mc Donalds och käkade glass istället! Man kan inte alltid vara duktig eller hur.


Anledning till att träningen sket sig var att Marianne hade varit på Tatto mässan här i Frölunda. Och hon bestämde sig för att göra sina första tatto!! Så då ville ja ju såklart se på den! Såå fin! "Learning to fly" skrev hon på handleden...


Men sen när ja kom hem kände ja ändå att ja fortfarande vill bränna lite kalorier så ja tjatade lite på Patrik och frågade om han vill hänge med till Sisjön och jogga, och ja det ville han väl.....

När vi kom till sisjön så blåste det rätt mycket men det var bara till att springa nu när ja äntligen fick med patrik.

MEN fysjutton va det va kallt för öronen och halsen, sista biten fick ja gå och hålla för öronen för ja hade så ont lika så för Patrik =(

Men så tänkte ja att nä nu springer ja dom sista 100 m, sagt och gjort men precis när ja skulle svänga i kurvan så står två STORA älgar mitt i vägen, så då tvärnitar ja och lägger benen på ryggen och kutar tillbaka till min räddning Patrik hehe =)

Och slut resultatet av denna joggningen blev att både ja och patrik ligger och hostar aj aj aj.... Nej att jogga är helt klart för tidigt!



Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0