Dumpa honom (?)

Ja har blivit lite filmtokig på sista tiden, och jag passar på nu är ja äntligen INTE somnar efter 10 minuter som ja alltid gjort tidigare så fort nån har satt på en film :-) Ikväll får det bli Dumpa honom!
Får väl helt enkelt se efter filmen om min lilla älskling får stanna kvar eller inte, hi hi. Såklart han kommer att få, för ja älskar ju han så!

Har någon av er sätt filmen, e den något att ha? Ja tycker att den känns som en riktig tjejfilm så ja passar på att se den nu när älsklingen inte är hemma :-)





Bild lånad av MovieZine.com
Obs! Nu när ja har blivit så duktig och snäll och delar med mig av mig till er via bloggen så tycker ja allt att ja kan få lite respons ifrån er :-) Vi kan börja idag / eller när ni har läst detta inlägg att ni bara skriver erat namn, Ok?

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0