Inbrottstjuv = Nathalie


Igår när ja gick av från bussen på väg hem från jobbet, var ca 5 minuter hemmifrån...så fick ja en känsla av att ja inte hade några nycklar med mig i väskan,, men tänkte inte mer på det, var så säker på att dom låg så fint i  min väska!
Kommer in i trappen efter en 11 timmars arbete lite trött å seg och vill inget hellre än att slänga mig i soffan!
Öppnar väskan och sätter i handen för att ta upp nycklarna som INTE finns i väskan såklart *suck*! F*n tänkte ja ett antal ggr för mig själv......

Okej då hade ja två alternativ:

1. Sitta och häcka utanför, och invänta patrik som kommer hem runt 22.30.....känndes INTE som ett alternativ efter nån sekunds tänkande....
Ringer upp älsklingen i hopp om att han ska trolla (?) fram nycklar till mig? Nää...han kunde inte göra så mycket med tanke på att han jobbade!

2. Göra inbrott i mitt egna hem! Japp den kan ja :-) efter en stunds pustande, och tycka synd om mig själv, så fick ja tillräckligt med kraft i kroppen så ja slängde upp väskan på balkongen, och drog nytta av all träning (?) som ja kämpade med innan sommaren ha ha!! och klättrade upp via balkongen!!! :-) tur att fönstret stod på glänt, det var bara att öppna dock ramlade lampan plus blomkruka ner i soffan, men det struntade ja i, Ja va inne i mitt hem!!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0