Kräftskiva med ett härligt gäng!



Super trevlig fredags kväll hemma hos oss på balkongen, med massa goda kräftor och goda tillbehör och ett jätte trevligt sälskap gjorde kvällen till en underbar kräftskiva! :-)
Att sitta inne när man skall ha kräftskiva känndes inte som ett alternativ, så vi gjorde det bästa av situtaionen och bar ut ett kökbors för att få plats med all mat, dock fick vi sitta som packade sillar.... Men va gör det?

Blogg.se kan ibland va lite seeega på att ladda upp kort, det tog mig ca 10 min för ett kort så ja får helt enkelt försöka
senare efter jobbet idag. För det här har ja inte tid med nu känner jag :-)

Sen tog ja tyvärr inte ett enda kort under kvällen hade helt enkelt annat roligt för mig, men ja hittade i alla fall några på puttes mobil så dom ska ni allt få se. Men det finns en till som ja vet sitter inne på lite mer kort, får se om hon känner för att dela med sig  till er ;-)
Ja vet dock inte om hon har vaknat upp ifrån i fredags... hi hi! Ja hade ett och annat problem att ta mig upp igår  nämligen men ja skulle oxå upp 07.20 för att jobba seeeegt!

Fortsättning följer helt enkelt, nu ska ja dra till jobbet, Puss å hej!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0