personalfest


igår var det fest för giganter på star bowling :-) Himla god mat och gratis sprit hela kvällen, ja överdirver inte när ja säger att alla hade nog varsin flaska vin i handen ha ha ha :-) och tog det slut va vi inte sena på att fylla på ha ha!!


sandra, sara, och beata :-)





Ja hade turen att komma i Daniels lag, fast ja undrar om han va lika glad för att komma i mitt lag, hahah?!.... han va lite oroligt ett tag så han fick allt torka av svätten i pannan ha ha



Kul kväll med gänget, ja fick en del skrattanfall...Tack vare Daniel, Önskar att det fanns fler av han på Jobbet, tänk va allt hade varit SÅ mycket roligare! :-)

Ska tydligen finnas ett kort ute på vift ,, väntar bara på att det ska dyka upp!! Va nämligen så att när ja Äntligen fick in en strike, så blev min lagkamrat så överlycklig att han tog tag i mig och lyfte upp mig och svingade runt mig ett antal varv i luften, och någon (?) lyckades fånga detta lilla missöde på kort när hela min bak visas varv efter varv........Åhhhh ja döööör!! klänning åkte upp!!!!! Gaaahh!!! 

aja, dyker det upp ett kort på FB med en bak med rosa trosor, Ja då det med stor sannolikhet att det är min!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni ser ut att ha haft jätte kul.. :)



synd att du inte kan följa med på Fredag.. men men.. vi tar det väl en annan gång då.. :) kram kram

2009-08-25 @ 22:02:10
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0