sjödrama.... ;o)

Igår tog  jag & Patrik en tripp till landet för att kolla in den nya båten.
Vi skulle såklart ge oss ut på en båttur när vi ändå hade åkt 16 mil :)
Det sista patrik frågar är om det finns Bensin i båten,, till svar får vi: Ja det finns massor med benis, Jo ellerhur, eller INTE!!

Vi hinner ta oss ut från "viken" och ut i stora havet, och in i en annan vik... sen säger det STOP!
HERREGUD! Tack och lov så hade vi tagit oss till den mindre viken igen, annars hade den båten gått på sin sista värs, och vi hade fått hoppa i vattnet och simma i land! Ja, jag blev riktigt arg....
patrik fick ta tag i en paddel som vi hade i båten (tack o lov) och försökte så gott han kunde att paddla in till en brygga, där fanns en annan båt som vi fick ta hjälp av och hoppa på för att komma till bryggan! Patrik va riktigt arg, dels på mig för att ja inte visste va ja skulle göra.... Ja är inte uppväxt med båt som han är... det slutade med att ja satt å grät, känndes inte rikigt sysst av honom att vara arg på mig när det i själva fallet var någons annans fel.. Fast han sa såklart förlåt, det va ju inte mig han var arg på igentligen!

Nä nu tänker ja inte skriva mer om det, blir bara så arg när ja tänker på det!

Ja har i och för sig inte så mycket mer annat skriva om heller, Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hahahahhahahah, att det alltid blir sånt spektakel när ni ska ut på sjön ;)

Ska skälla på honom, får inte göra Pli ledsen!!!

2009-08-26 @ 08:56:10

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0