the last house on the left.....

Tänkte bara skriva några rader till er.... Igår kväll när ja var hemma själv och det inte fanns så mycket skoj på tv att titta på så satt ja på en film som patrik hade laddat ner, meningen var väl att vi skulle se på den tillsammans men ja han va ju inte hemma :-)
Problemet blev bara att det var en triller/skräckis som ja fick kolla på själv :-S kollade så att dörren va låst minst tre gånger ha ha... började med att ha helt släkt i lägenheten, föredrar att det är mörkt när man kollar på film!

Men ojj va ja satt på helspänn så det fick t.o.m bli tänt efter en 45 min hi hi.... Nä ja rekomenderar nog INTE att kolla på en sån film aldeless ensam :-) som tur va somande ja väldigt fort i soffan direkt efter filmen.....orkade inte ens ta mig in till sovrummet! men vaknade till ganska fort och gick in o la mig i sängen igen.

Och ja vakande självklart med en sovandes kille i fotöljen med datorn i knät, e man så beroende av datorn så att man bara måste kolla på internet så fort man kommer hem? Även om både ja o Patrik vet om att när han har varit ute så slocknar han innom tre minuter så fort han har satt sig ner.... Ja roppade till han på natten när ja hörde att han satt sig vid datorn,
-kom in och lägg dig i sängen!!!
-Ja, ja kommer.....
-väntar i tre minuter
-hör ett ljud...som låter SNARK!

ja går upp och släcker, men ja väcker INTE killen som sitter i fotöljen! Han fick sin channs! ha ha!

Nu blir det balkongen igen, skulle bara ta en sol-pause :-)

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0