29 december

Året börjar rinna ut... och 2010 närmar sig med stormsteg!!

Julen har varit mysig, fast att jag saknar att fira jul i Orsa som vi alltid gjorde förr.... Vi firade alltid jul uppe i hansjö hemma hos min moster & roy, med mormor o morfar, o alla kusiner.... Idag finns inte mormor kvar och inte heller moster eller roy :-( det var dom som höll ihop släkten enligt mig, Och kusiner har flyttat ifrån Orsa....

Så nu förtiden finns det inte mycket kvar för oss i Orsa. Har väl sagt tusen gånger att ja skall åka upp, för ja har ju min morfar som bor kvar!!

Iallafall tillbaka till julen i Göteborg, firade först på dagen hemma med mamma (jocke var/är i thailand) åt gott och öppnade julklappar  :-)
Sen på kvällen firade jag ihop med Patrik och hans familj.... fick massa fina julklappar som jag hade önskat mig  ;-)

hemma hos mamma....



hemma hos patriks pappa....

Tomten kom oxå, *host* pierre ;-)



Korten har jag "lånat" av pierre, Tack pierre! ;-)


Nu hinner jag inte skriva mer ska hinna med vagen som går om 45 min så jag måste hoppa i träningskläderna nu!

 Fast ja hinner allt påminna er om det är min namnsdag idag, NATHALIE!!!! =) hihihi

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis på namnsdagen! :-)

2009-12-29 @ 10:36:30
Postat av: Angelica

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Och vad fint din mamma har inne i sin lägenhet. =) Jag saknar dig och får passa på att säga Gott nytt år till dig.



Många kramar

2009-12-30 @ 09:50:52
URL: http://angelicawassdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010 närmar sig och din 25 års dag :)hehe

2009-12-30 @ 10:15:38

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0