Affärer hela dagen ;-)

Startade dagen med att åka in tidigt till friskis och körde ett pass i gymmet, sen mötte ja upp majsan och vi tränade ett medpass tillsammans.. Sen va det dags för lunch, sen kollade vi runt i affärer, va la hemma vid halv 5tror jag.. Sen va det dags igen efter en timmas "vila" att möta upp mamma för det var kvälls öppet på frölunda torg och dessutom 20% rabatt i alla affärer.... Köpte ett par as snygga stövletter från scorett, och en bolero från HM, och dom sissta julklapparna till älsklingen! Han kommer att bli såå nöjd med alla klapparna han får från mig ;-) får ja hoppas iallafall hihi!!

Patrik var inbjuden till INCONTRO ikväll, där skulle det bjudas på gratis sprit så jag lär inte se han på några timmar iallafall ;-)
Retaurangfolk dom har det bra dom, alltid massa evenemang på G.

Imorgon vet ja inte rikigt va dagen har att erbjuda, jo träna, kanske lite julbak, lär la se finalen av idol oxå!

Sov sött

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0