en ÖL, en CIDER, en TIA-lott

Godmorgon,, sitter i soffan en lite stund nu på morgonen innan jag skall iväg till jobbet. Till "frukost" blev det en caffe latte & clementin. Har en timma kvar innan jag skall bege mig, så då hinner jag med ett avsnitt av Days innan ;-)



Vi har börjat med rolig Jul-lek (Läs: dagisnivå) på jobbet, det går till så att varje gång man säljer en försäkring så får man ta en lått i en korg och får man en stjärna på lotten så får man välja en julklapp , JÄTTE ROLIGT haha!!
Och jag sålde 4 försäkringar igår, och lyckades få 3 stjärnor av 4 lotter :-)
Så jag gick hem med 3 julklappar, Maria våran kassaledare gör mest detta för en rolig grej :-)
Va ja fick kanske ni nu vill veta..... En ÖL, en cider, och en tia-lott jippi :-)
Om ja fortsätter att ha sån tur att ja får en stjärna varje gång så har ja snart en gratis "fylla" ha ha!! Fast ölen får Patrik.. han blev glad igår iallafall, och sa att ja skulle  fortasätta i samma takt ha ha!!

Ha en bra dag,, Kram!! <3

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ha ha bra Pli, fortsätt så =)Pusss

2009-12-09 @ 11:56:34
Postat av: Jenny

ojj.. hade du uppdaterat... ;)

Jag är dålig på att blogga i 8 dagar och får på näsan för det (hör ironin när du läser) men du bloggar inte på över 2 veckor.... hmmpf...



Haha.. nädå... roligt att se att du bloggar igen, nu har jag något att läsa...



Hoppas du vinner fler presenter på jobbet.. fast lite roligare kanske.. :)

Ta hand om dig, kram kram

2009-12-09 @ 18:39:41
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0