Fitnessmässa, god mat Och supertrevligt sällskap :-)

Åh va roligt det var att logga in på bloggen idag, hade tre (Jippi) olästa komentarer sen två veckor tillbaka... Så där ser ni nu hur ofta ja är här inne...Inte Mycket!

Ledig helg, underbart! Och igår var det fitnessmässa på svenska mässan, Ja kände mig så "Fit" när jag gick runt och såg alla muskelknuttar hihi..... Nä men seriöst det är INTE snyggt! Lagom är bäst enligt mig iallafall. Men det är ju lite kul att kolla in dom....

Sen gick ja och majsan vidare till Coop och köpte med  oss mat & vin, det blev inbakad fläskfilé med stekta championer, stekt lök, och en supergod avokadosallad till...ch till dessert blev det hallonpaj med vaniljvisp :) Gott!!!
Kocken här hemma gav 10 poäng!! Inte dåligt! ;-)

(Mobilkamera därav kvaliten)


Idag tänkte jag dra in till friskis och träna på gymmet..... Ja är dock aningen seg efter "all" vin igår.... Hmm hur effektiv blir träningen i ett sådant tillstånd?! Jaja, ja  åker in iallafall och ger det en channs....

Söndag den 2:a advent idag oxå.... Det är inte klokt va tiden går fort.. En julklapp har ja köpt hittills och den är till mamma :)

Älsklingen vet inte va han önskar sig.... Men Jag vet iallafall va ja vill ha (läs: ska HA) haha.....
Denna syngga klänningen till Nyår hade väl varit toppen!


Sen tidigare i veckan fick ja hem denna klänningen från samma märke (Klänningarna kommer ifrån USA)
Känns som en bra/lite slapp klänning att ha i Thailand!


Blev väldigt nöjd med klänningen, har beställt från dom tidigare några gånger, snabb leverans, bra kvalite på kläderna men till mycket bra priser som inte kostar skjortan :-)

Och sen på tal om Thailand, Min lilla broder Jocke drar ju dit om en vecka!!! Ja e smått avundsjuk måste jag säga. Hade ju inte trott att han skulle ta tag i det och dra dit innan mig, hehe :-) Och dessutom är han borta över Julafton... lite tomt juh :((
Fast å andra sidan är det nog skönt för han att komma bort lite....Så ja e glad för han att han får sol & värme i underbara Thailand!!!

Hittade faktiskt några resor idag som verkade himla bra till hyffast bra priser och inte sista minuten dessutom! Men lite mer is i magen skall vi allt ha.... men den 13 januari har jag kollat upp, och då finns det några avgångar från Arlanda TILL krabi!!! Inte långt kvar nu.

Sen får jag avsluta med att visa ett kort på mitt nyfärgade hår... togs oxå med mobilen så ingen vidare kvalite där heller... syns ju knappt att ja har färgat håret, Men om ni frågar mig så är nog detta det ljuste jag har haft! å ja älskar det! =)

Under tiden som jag har skrivit detta inlägg så har ja hunnit gå på toa, myst med patrik (läs: förökt väcka honom), ladda upp kort från mobilen... vilket har resulterat till att det här med friskis känns helt plötsligt väldigt långt borta.... ;-) Blir nog en godispåse istället hahaha.....

Ha en underbar Söndag,, Puss!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fina kläder :-D . Själv är jag klar med alla julklappar nu. KÄNNS så sjukt skönt :)

2009-12-06 @ 14:04:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0