gokväll!

Hoppas att du har haft en bra dag...Jag har tillbringat dagen på jobbet. Idag hade ja ingen tur med försäkringar = Inga julklappar = ingen Öl/cider ;) Bättre tur till helgen kankse!!

Hemmakväll med mig själv blir det idag, kan va rätt skönt det oxå ibland ;-) kolla på alla serier man följer utan att nån säger: Åh INTE det programet igen, eller åh hur kan du kolla på den skiten, ha ha!!! Så ikväll har ja maraton-serie-kväll... halv åtta hos mig, pernillas jul, bonde söker fru, glamour, paradise hotell, Det var väl alla tror ja, (dom som är överstrukna har ja kollat på).

Imorgon ska ja gå upp lite extra tidigt och ta ett pass i gymmet innan majsan dyker upp vid halv tolv(?) för att sen träna ett medelpass kl 12.00. Sen ska ja kika på en julklapp till Patrik som jag vet att han har kollat på innan... kan ej skriva ut det här man vet aldrig om han går in och "tjuv" läser ;)

Nä nu ska ja fortsätta och avverka några program,, Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Days är bättre en glamour. Aldrig gillat galmour :-p .



Nu blev jag nyfiken vad ska du ge din karl egentligen :-D

2009-12-09 @ 23:01:43
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0