Inväntar....

Robinsson, godisskålen står redan redo ;-)
Har inte hänt mycket idag, har bara jobbat.... kom hem till en trelivg liten grej, älsklingen hade skrivit på spegen i hallen att han älskar mig!!  Det värmer så oerhört i hjärtat, Kärlek =) Han är det bästa jag vet!!



Igår hade ja o majsan våran "dagliga fredags dejt" ett glas vin och lite god mat på det ;-) det är en annan slags kärlek det hi hi ;-) Hon är dock upptagen så hon får fortsätta att endast vara min "dagliga-fredags-dejt" ;-)



Slänger upp ett kort på mina skor som ja köpte härom dagen, bilden är tagen med mobilen så det är fruktansvärt dålig kvalité, får börja bättra mig och ta kort med kameran... känns dock lite jobbigare av nån anlednig :-S





Tjing! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gulligt medelande...



och riktigt snygga skor var det du köpt med... se, du och jag har samma smak på något.. nu fryser helvetet till is.. Hahahahaha!!!



Hoppas allt är väl med dig! Puss o kram

2009-12-13 @ 12:23:11
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0