Julskyltning i Haga

Glömde tyvärr kameran, annars hade ja kunnat ta ett kort och visa er en himla mysig gata i Göteborg. Patrik & ja åkte dit på förmiddagen och kollade på julklappar till Mig ;-) Älsklingen behövde inspiration, det var lätt fixat ;-) Finns en liten affär som heter funny Michel...(?) Ur mysig butik, liten och trång, med massa söta grejer allt från armband till kläningar, skor, mössor, allt en tjej behöver (Nästan) ;-)
Nu är det bara att vänta och se om han nappade på något av allt jag hittade som skulle pasa såå bra på mig ;-)

Nu blir det soffkväll för hela slanten, imorgon jobbar jag 9.30-20.30, SÅÅ kul,, ELLER INTE!! Verkligen hatar tisdagar, jobbar alltid den tiden då nämligen =(

Kram till dig, <3

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0