Manãna

Vin i mängder och tapaskväll på Manãna. Åhh ja bara älskar stället, varför har jag missat det? Eller ska jag fråga varför har ingen sagt till mig att stället finns hmm... ;-)

Men nu vet jag, och jag vet att det troligen kommer att bli många fler vänder dit! Kan det ha att göra med att vi hade en grym tur att "stöta" på rätt människor som ville bjuda oss resten av kvällen? hahaha!!
Både jag o bästa majsan hade en budjet på 100 kr var, så det kunde ju inte komma vid ett mer lägligt tillfälle, ibland ska man ha lite tur oxå!

Det slutade med att dom betalade notan på 2600 kr, och gick vidare till Soho. och där satt ja o majsan ensama med en flaska vin som fanns kvar och lite oliver mm... :-) Lyckad kväll!

Mindre lyckad dag idag när man vaknar upp... och det första man måste göra är att rusa på toa... Och spy..

Bakis pizza och film har stått på menyn idag för mig o majsan....


Efter denna helgen måste ja nog ta igen mig så att ja klarar av Nyår! ;-) Skämt & sido!


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA är jag bakis kan jag inte ens tänka på att gå ut igen. Lovar mig alltid aldrig mer :-p

2009-12-21 @ 09:01:15
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Jenny

hehehehe.. ja dagen efter är aldrig trevlig.. :)

2009-12-21 @ 10:44:34
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0