Buzz, ost, och vin!



Igår var ja hemma hos Marre och hade vin och ost kväll, Kimen var också där! Vi hade så sjukt roligt för vi spelade det roligaste spelet jag har spelat, nämligen Buzz!!! Vi skrattade och åt gott, så det var en underbar kväll! Måste göras om snart igen!

Idag har ja bara legat och latat mig i soffan, eller ja i alla fall fram till klockan tre, sen började magen kurra något fruktansvärt efter mat. Kollade i kylen = det ekade tomt! Jaha tänkte jag, då kanske det är dags för den där promenaden som jag skall börja med... tog på mig kläder och trotsade snöovädret och vandrade till Ica kvantum och köpte med mig Taccos hem som jag dock fick äta själv men det var gott! Nu är det ju inte såå långt till Ica men det blev en liten promenad i alla fall. Och för övrigt så tog det säkert den dubbla tiden än va det hade gjort om det inte hade varit så mycket ny snö som idag, halkade runt där med min kassar... =)  Köpte glass med chokladsås också, Mmmmm!!!!


Nej nu ska ja tända lite doft ljus och krypa ner i soffan igen o äta lite glass =)

Puss!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0