Fredag den 13:de

Hmm har inte direkt råkat ur för något än så länge, och tur e väl det =)


Idag var jag på stan med Marre, rena rama självplågeriet dock! Nä säger ja bara nu vill ja ha ett jobb som ger mig Massa massa pengar för det finns så sjukt mycket fint i affärerna nu så jag blir tokig!
Finns ett par jeans som jag väldigt gärna vill HA till vilket pris som helst, Eller nej, det tar jag tillbaka, inte vilket pris som helst! Dom kostar nämligen närmare 3000 kr, men ojj ojj dom e värda varenda Krona!!!
 
Ringde mamma när ja kom hem och berättade om dess FINA jeansen (drog samma visa som man alltid gör, DOM VAR DOM SNYGGASTE JEANSEN JAG HAR SÄTT) Jaha säger mamma varför köper du inte dom då?
Jo för dom kostar 3000 kr typ...Så den gick ju tyvärr inte denna gången haha!

När man har en inkomst på 9000 kr så e de lite dyrt, jag skulle inte tveka en minut om jag hade samma inkomst som tidigare!


Men dom skulle komma in i fler modeller under våren, t.o.m redan nästa vecka skulle dom få in fler och har ja en himla tur då så kanske det ser bättre ut med ekonomin hihi! Hoppas och drömma kan man ju alltid. Men ja lovar att dessa jeansen skulle vara vilkens tjejs dröm att få äga.... Ha ha

Och  inte råga på det, Marre köpte ett par mitt framför näsan på mig, hon e en lycklig tjej hon =)


Nog om det min tur den kommer den också, fort hoppas jag bara för ja har inte tid att vänta för länge! =)


I morgon e det alla ♥ dag också mysigt, fast min kille han jobbar från elva till halv tio typ. Kul! Nooot!

Får la hitta på något annat istället hehe, mamma skulle bjuda på middag förresten.


Fick ett sms av killen nu: älskling du skall inte deppa för mycket nu! Snart kan du köpa dom (han menar dom berömda jeansen) men ja tror inte han förstår ja vill ju ha dom med en gång hihi =)


På söndag blir det 60 års kalas, massa kalas nu känns det som.... Men de ju kul för man blir ju bjuden på massa godsaker , det gillar Nathalie =)


 trevlig kväll, Pusss!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0