Jaha då har det hänt igen, helt otroligt!

Va ska man göra, första gången hände det i våras (för mig), efter bara en två månader händer det igen (för patrik denna gången). Och nu igen, hur stor är oddsen? Ja pratar om Kort-kapning om man nu kan kalla det för det. Någon jävel som får tag på kortnumret som står på Visa-kortet och kopiera detta och gör ett exakt lika dant kort och plockar ut alla pengar man har på kortet!!!
Så fruktansvärt irriterande så jag vet inte vad! När det hände mig tömde dom hela mitt konto på ca 8ooo kr i sydafrika!!
=( Sen när det hände patrik så tog dom ut  runt 10.ooo kr! Och idag var det dags igen (dom hade tagit ut pengarna i Norge denna gången) denhär gången gjorde dom inte direkt någon "storvinst" ha ha där fick dom =) men dom hade försökt att få ut två större belopp (dom har haft p´s nr sedan den 29 januari o9, det var i alla fall det första registrerade dagen).

Så ja, håll i era Kort vet ja! Annars kan det gå som det har gått för oss en Tredje gång under mindre en ett år! Otur eller vad?


Igår var vi på kalas och det va trevligt, mycket goda pajer och glasstårta bjöds det på, och vin och tilltugg!


Den här sööta sööta hunden-Berta fanns med på kalaset =) Sötnos =)



Hmm... när man ser det här så känns våren VÄLDIGT långt bort......Trist! Kort taget från våran lång prommenad i Sisjön


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0