Kom precis ...

Kom precis hem från träningen, åh ja e helt slut i kroppen. Idag var det så där super segt och sjukt jobbigt som det kan vara ibland. Synd för ja var super taggad på att förbränna lite kalorier man blir så besviken på sig själv, i alla fall så blir jag det.... Får ta nya tag imorgon igen =)


Annars så har jag varit på arbetsförmedlingen på möte idag, det märktes att det inte bara var ja som tyckte att di var sjukt onödigt att vara där (hon pratade bara massa strunt), folk satt och gäspade högt, satt och vred sig hela tiden, kollade mobilen, ja jag tror alla gjorde precis allt annat än att lyssna på henne! Men va förväntar hon sig när hon tjatar i två och en halv timma om hur man kollar på ams.se!!!! Vem har inte kollat där någon gång (visst det finns säker dom som inte har gjort det) men det är ju inte direkt svårt att kolla själv...jaja nu har ja varit där och lämnat en handlingsplan. Får se om det ger något. Ringde på ett jobb idag skulle få svar i veckan möjligen nästa vecka, kan va utav intresse.

Har även sökt ett jobb i Norge fast mest för skoj skull...så att jag har något att visa upp för min handläggare =)


Så idag har ja legat i med att skria nytt CV bla. Skulle behöva ha tillgång till en skrivare så att ja kan skriva ut det också för ja behöver skicka iväg lite CV till butiker som jag har hört behöver folk i sommar, alla jobb är med andra ord Välkomna =)


Man kan summera dagen; att idag var nog den första dagen sedan ja blev uppsagd som jag har gjort något av nytta, hehe....


Nu ska ja kika på tv.


Kram på dig!

förresten bjuder på lite kort från helgens karaoke =)
 
(korten har jag fått från Marre)

Ojj oj jag går in för det hel hjärtatat, hahaha, skall även påpeka att det  var fullsatt med folk!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får jobb snart :-) , drygt att gå sysslolös. Du kanske ska börja plugga annars? Fina kort föresten :D . kram

Postat av: Jenny

Du hittar nog nått jobb snart.. :)



Hoppas ni hade det underbart i Indien trotts Patriks visit på klostret.

Kra kram

2009-02-04 @ 08:23:55
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0