Konstig dag måste ja säga!

Hel dag i stan. Värker i mina små fossingar till och med... Hittade inget kul.


Till en helt annan sak nu, för någon vecka sedan blev ja vän med en gammal vän/kärlek på Facebook. Har inte träffast förens vi gick ut skolan (av olika själ). Men ja tänkte i alla fall att ja kan ju skriva några rader och kolla hur det är med han nu förtiden... MEN , jag har inte fått något svar, förstår inte riktigt varför.... Men han har väl sina anledningar antar jag.
 Men det e lite tråkigt!

 Men till det ja ville komma till var att idag så såg jag han med sin lilla familj, en bit bort tack och lov. Ville ju inte direkt hälsa på han eftersom att han inte har svarat på mitt e mail (pinsamt värre för mig). Tänkte väl inte så jätte mycket på det utan gick vidare ( men blev självklart väldigt glad att ja fick se honom på avstånd).....

Men efter någon timma när vi går utanför NK (kommer inte ihåg va gatan heter) upp mot kompassen så ser ja plötsligt han IGEN och vet inte va ja ska ta mig till så ja får lite lätt panik och bara dra in mamma på en liten gågata som finns där (annars hade ja gått rakt emot han) Mamma bara: Men va ska vi här å göra? Ja bara: det var han igen... Jaha men det e väl inte så farligt säger hon! Jo det var det sa ja.... Så skrattar vi lite åt det, och sen vänder ja mig om för att kolla, och vem går inte bakom då, Jo HAN!!! Ja dör tänkte jag! Hi hi...

Inte på närmare 5 år har ja träffat han och nu plötsligt så e han överallt (han bor förövrigt mitt i stan och ja har jobbat i stan i tre år utan spår av honom, o dessutom en gångväg på 2 min till hans bostad)..... Bara för att ja skrev till han, typiskt....



Det är väl något speciellt med den där första kärleken..... =) Synd bara att vi tappade kontakten, för han var en underbar vän....

Men han va så J_vla seg så ja orkade inte med helt enkelt, Jag tyckte att tre år räckte va mer kunde han begära liksom!

Men jag träffade Patrik som ja lever lyckligt med nu! =)


och sen till det här telefonsamtalet som jag fick i morse, strålade dag helt enkelt!
Nu vill ja bara att det ska vara onsdag...... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Men ojj va ja hoppas på detta!!!!!!


Puss på er =) =) =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas inte putte läser detta du ;)Ses sen, hoppas jag =)

2009-03-01 @ 09:43:13

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0