LAX!

Lax letande.....

Ja hur svårt kan det va att få tag i färsk lax på en måndag? Uppenbarligen väldigt svårt för fisk-handlarna verkar ta ledigt på måndagar!
Åkte först till hemköp i Sisjön = stängt, vidare till Koop = stängt, vidare till Ica Maxi = stängt... Jaha, nu börjar man ju ge upp den färska laxen och köpa fryst i stället!


Men envis som ja e så sa ja till Patrik att dom måste väl ändå ha öppet på frölunda torg (dom har ju en fisk-affär) men det trodde han INTE på och sa att det inte finns färsk fisk på måndagar..... Men visst hade jag rätt dom hade öppet och hade min färska lax =)


Så nu blir det lax med rotfrukter och rom sås, smarrigt värre!


MIN egna Mäster-Kock!



Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0