onsdag

Hej hopp, ja e lite halv dålig på att Blogga. Men ja det har väl helt enkelt att göra med att det inte händer så mycket som är intressant att skriva om antar jag.. På dagarna tränar jag på som aldrig för, hela februari har ja tränat regelbundet tre-fem dagar i veckan, så det e just det som mitt liv går ut på nu, TRÄNA! Så i april får ja förhoppnings vis börja se några fina resultat =)

Fast idag är det inte lika skönt har en sån himla träningsvärk i ryggen.... Men, vill man vara fin så får man lida pin..? Säger man så; Pin? Jaja =)


Kikade runt på lite ringar på Internet och hittade denna underbara ring, den vill ja ha på mitt finger!  skall givetvis stå patrik o Nathalie... e den inte fin? Finns tydligen på NK (kostar väl en hel förmögenhet, hihi) så ja skall gå o kolla på den imorgon...


Tjiing


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0