planering!


Sitter i soffan och myser med mina bustroll (missarna), kom och tänka på att älsklingen och jag firar snart fem år tillsammans (eller snart & snart, i maj månad) och då vill jag verkligen hitta på något mysig. Man kanske skulle ta in på en herrgård någon stans (långt bort från TV & DATA) och äta god en middag... eller förresten nej jag vet inte om det verkar så "kul" heller.

Va ska man göra då?

Deteju om man har tur Vår då, och om vädret till låter så kan man ju köpa med sig (eller laga egen man) och ha pik nick ute på något mysigt ställe.... Men efter fem år,,vill man inte göra något ännu mer då? Pik nick det har man väl gjort tusen gånger innan!!!

Någon som har en bra erfarenhet själv, som ni har gjort tillsammans med eran kille?


Träningsverk i hela kroppen har jag också, efter igår. Koka lite ägg ska jag nog göra nu så jag får i mig lite frukost innan det e dags för lunch ,vilket det är nu igentligen..äsch ja skjuter fram alla mål en timma eller två =)


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: marre

Tycker ni ska åka till Paris eller nått över en helg eller kanske Köpenhamn! Ta in på något mysigt hotell(med badkar/jacuzzi) och äta go middag =)Jag och Christoffer åkte till Åhlborg när vi fira två eller tre år, jätte mysigt va det och särskilt om man har jaccuzi, kan man bada och dricka champagne och jordgubbar ;)

2009-02-06 @ 17:01:37

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0