Schlager-kväll

Riktig schlager kväll har mami och jag haft ikväll, vi har käkat pizza & ätit popcorn i (ni som känner mig vet att jag alltid har en näve full o så plockar o äter ja med den andra haha) mängder. Det var mysigt synd bara att hela schlager-festivalen inte var mycket att ha! Tycker att det var bättre förr, en enda stor melodifestival det räcker gott, och då brukar det dessutom var bättre artister samlade på en kväll istället för som dom har nu bara massa tråkiga artister att "fylla ut programmen med". jaja nog om det.

Väntar på att Patrik skall komma hem, så slipper ja va ensam =)

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha ja den Nathalie har jag sett förut, med popcorn i båda händerna och skålen i knät "rör inte mitt popcorn" :P

Kraaam

2009-02-07 @ 22:20:14

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0