Torsdag

God Kväll!

Lite dålig på att uppdatera här inne på bloggen, men men....


Idag har ja varit inne i stan som alla andra dagar känns det som. Träffade M för en mycket god lunch på mixit =) sen gick vi runt och kikade i affärerna,.... Varför är jag inte rik??? Tycker jag är värd att få vara det för en dag eller två!!! Köpte mig i alla fall en kavaj mycket snygg precis i min smak =)
 Sen gick vi och tränande skivstång och blev starka och snygga inför helgen hihi. I morgon blir det kanske after work om någon e sugen vill säja =)


Igår var ja på Krog show med mami, och Patriks mamma och sambo... Vi blev bjudna av P och fick se Jerry Williams, inte min musik stil direkt, men dom "äldre" gillade väl det he he =)


Åh imorgon måste ja till den hemska doktorn, Vill INTE!  Jaja natti natti =)


Kommentarer
Postat av: Marre

Vad ska du göra hos den hemska doktorn..

Hörs sen, puss!!

2009-02-27 @ 05:59:19

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0