100- inlägg!!

Yes, så många inlägg har ja skrivit med detta inlägget =)

Jaha då sitter man här i soffan själv igen då (fredags kväll skall till läggas)... ombytta roller här hemma..ja ni kanske förstår att min kära kille sover. Ja har i alla fall börjar komma tillbaka till dom normala tiderna igen.


Idag har det bara varit en sån där slapp och skön dag, började dagen med att åka in till stan med mamma för att kolla vårat hälsotillstånd. Bör till läggas att min mamma är 43 år, men i kroppen enligt hälsotest är hon 24 år, gissa om hon gick hem med ett leende på läpparna. Ja det e ju bra att någon i familjen lever ett hälsosamt liv, ha ha!


Mitt test kommer jag dock inte att berätta om...... eller jo, jag var ju trots allt 21 år!!! Jipppi! Men det hjälpte INTE, enligt tjejen som kollade så sa hon att det inte var till räckligt bra! Nehe tänkte jag! Tack!

Utöver att kolla hur gammal man var så kollade dom, bukfetma, vikt, muskelmassa, kroppsfett mm....(vad ja fick för resultat behöver ni inte veta hihi) Lite intressant att veta faktiskt.
 
Tog en god och nyttig lunch efter detta samtal =) sen raka vägen hem för att hoppa i träningskläderna och drog och tränade! Efter det fick ja gott samvete igen och kände mig på topp!


Sen kom patrik och hämtade mig, för han tyckte att vi skulle köpa hem färska räkor och gott tillbehöver som i mumsade på. I kväll har vi kollat på United 93, bra film...men gud så hemskt det som hände!


Det var den dagen och nu sitter jag här och funderar på om jag också skall gå och sova, trist för jag e inte det minsta trött.


Det e lite lyxigt att vara "hemmafru" ändå (gillar INTE ordet arbetslös) ha ha.... Låter såå mycket bättre med hemmafru, ja städar (knappt), ja åker in till stan och shoppar när det passar mig, tränar vilken tid på dagen som helst, inga tider att passa. Låter det inte bra? =) Fast från och med måndag skall ja ge mig ut på arbetsmarkanden hade jag tänkt å söka lite jobb i alla fall, ja skall ju på möte på tisdag och det e ju bra om ja har något att visa upp, Haha!


Imorron blir det party!!!!

...........Och Nu blir det sängen..... Natti natti!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0