kuligt värre!

Step up, Ja det e precis var det är, kul! Har kört det två dagar i rad nu i Askim på F&S. lite omväxling förnöjer e det inte så man säger!? Tog en tripp till stan i morse (redan kl 10,oo var ja inne) och möte upp majsan =) för en shopping tur, alltid lika kul, kom hem med en klänning från indiska och en snygg topp från Gina Tricot.


Sen vi kom hem från Indien har både ja å älsklingen somnat innan 21.00 och vaknat runt 06.oo....hur länge ska det hålla i sig, orkar inte gå upp sex varje dag något mer nu!! (6.oo svensk tid = 10.3o indisk tid) med andra ord är vi fortfarande kvar i indisk tid!


Tar hand om mina lilla sjukling som ligger med feber, stackarn.... Men ja va en ängel till flickvän och köpte med mig allt på hans önskelista : blåbärssoppa & kärnfria vin druvor (då blev han glad) =) och glass till mig själv, som ja får njuta av själv i soffan.
Hoppas han orkar åka till läkaren imorgon för att ta bort stygnen som han fick i Indien...känns som att det skulle va bra om en svensk läkare fick kolla på såret.
 Han ville gärna göra en tatuering nu i Goa för att ha som minne (gjorde en bamboo tatto i thailand sisst vi var där) men istället för det blev det ett minne med stygn på foten haha! Han fick ju ett speciellt minne och det var det han ville! Det e knappast många som har varit på ett nunne-kloster och blivit sydd av en nunna!?



Ta hand om dig!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0