step up!



God förmiddag,

Seega söndag, va ska man göra? Om några timmar ska ja iväg och köra step up för första gången, hoppas att det e lika kul som jag har fått för mig =) har ju inte tränat på två veckor, så det kommer mycket troligt att kännas i både kropp och själ i morgon bitti! Längtade faktiskt till träningen när ja var Indien, så det ska bli himla skönt att bli av med dom där extra vikterna som man får när man är utomlands och endast käkar vitt bröd med marmelad till frukost (inte för att ja äter marmelad men ja åt i stället andra onyttigheter till max). vet inte ens om ja vågar mig ut i affärerna för ja har hört att det har kommit mycket fina vårkläder =) Ja vill HA! Ska in till stan imorgon får väl se om min ekonomi till låter något fint =)

Kollade på tåg biljetter till Orsa nu på morgonen, vill så himla gärna åka dit.... Det var ju flera flera årsdan sist. Om vi inte kan åka till Indien (kom ju på att det behövs visum, vilket ja har men inte min mor) tanken var ju att ta en sista minuten
men det tar även 25 dagar att få visum så vi får nog flytta fram det lite, och dra till Orsa istället, lika kul det med.. Eller?!

Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Angelica W

Ja gumman det tycker jag låter som en utmärkt idé =)

Kom till Orsa du =) Miss you.

2009-01-26 @ 11:32:21

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0