varför måste man skriva en rubrik?

Uppdatering, hmm nu var det några dagar sedan ja skrev. Eller rättare sagt sist ja skrev va förra året =)

Firade nyår med min älskling och hans vän Andreas o hans tjej Carro, blev en ganska lugn kväll med god mat och vin..och champang såklart! Tolvslaget missade vi nästan,haha. På med skorna och fort ut till platsen där vi skulle se på fyrverkerierna (fick springa som en tok, tur att ja inte hade pumps på mig hihi).

Ja har även invigt arbetsförmedlingen , dock inte lika kul, men va gör man! Nu e det bara ut o söka jobb antar jag. Fast först ska ja packa resväskan och sticka till värmen närmare bestämt nu på tisdag. Sen efter resan ska ja ta tag i mitt liv. Men fram till dess skall ja bara ha semester för det e ja värd efter den här hösten/vintern. Jag har jobbat som en tok i sex dagar i veckan.

Imorgon skall ja o Patrik in till stan och sätta sprätt på mitt presentkort som ja har på Åhlens och köpa det sista inför resan, solkräm, aftersun, solstift för läpparna = ) sen hem och packa väskan!!!! Jipppii! Som ja har längtat!!!

Ja har tränat som en tok (tok, tok , tok, tok ja gillar nog det ordet ) de sista så nu e ja redo på alla plan!


God fortsättning till er alla ♥

Kraaaaaaaaam!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0