en vecka.....

Ja nu är det inte långt kvar tills midsommar.... Åh va ja längtar! Ja saknar dock solen! den verkar lysa med sin frånvaro. Men som sagt det är en vecka kvar till midsommar, så "solguden" om du läser detta, önskar ja SOL!

Förövrigt har det som vanligt inte hänt mycket..... nu är min lång ledigheten slut för denna gånen, för lördag + söndag jobbar jag =(
Men på måndag igen kör ja igång ledighetskommiten för den som vill vara med hehe!!

Hmm ja börjar undra va sjutton har ja gjort dom här tolv dagarna när ja har varit ledig? INTE ett skit med andra ord!

Nu ska ja fortsätta att äta mitt fredags-godis :)


förra helgen såg det ut så här, !!
SVERIGE - DANMARK, RÄKOR & LAX, ÖL, VIN!


Kommentarer
Postat av: Jenny

gott det ser ut...

Hoppas du hittar något trivsammare snart..



Ta hand om dig, ses väl i veckan. :) kramkram

2009-06-14 @ 07:12:32
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0