heldag!

Vilken dag...... började dagen med att åka till badet, solade och försökte bada...men idag minsann var det rent sagt ut SKIT kallt i vattnet. Va hände sendan i tisdags när man kunnde ligga i och plaska runt?!  Tur att det var väldigt varmt uppe på land så att man slapp frysa så mycket när man kom upp :-)
Efter badet handlade vi med oss lite thai mat från favvo stället i askim......efter nån timma eller två (17.00) bestämde vi oss för att dra till Lager 157, och ja undrar åter IGEN varför ja åkte med till det SKIT (Mycket skit idag) stället dom har ju inte ett SKIT där.....Men putte lyckas alltid hitta kläder där, tror han handlade för en 900 kr.....Jaja ja sparar ju mina pengar få se det från den sidan :-)
Sen åkte vi direkt till bergakungen, vi hade la fem minuter till godo innan filmen började 20.45. Men vi hann! Vi såg BAKSMÄLLAN.....Himla rolig film ;-) Den får ni allt gå och se.
När vi kommer ut säger Patrik så här:

P: ja då vet ja vart ja ska ha min svensexa....i Las vegas
Jag: ha ha, det kan du fet-glömma säger jag :-)
P:  Nej varför då, det hade ju vart as ball
Jag: Men då får du nog gifta dig med någon annan ;-)

Och om ni ser filmen förstår ni mig :-)

sov gott...

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0