Inte varje dag....

......Man ser självaste ZLATAN IBRAHIM..... (vet ej hur resten stavas)! Men det gjorde ja allt idag hihi... och några andra ur fotbollsgänget! Så stiliga så! :)

Jaha så kom den "lyckliga" stunden på bankkontot idag, skattepengarna kom idag. Och va gjorde ja inte då!! Jo ja sprang (typ) till en butik som har grymt snygga kläder, hade spanat in en klänning igår som ja tänkte att ja men den kan ja ju köpa när ja får mina skattepengar. Och det var precis va ja gjorde idag oxå! Men hör och häpna! Ja har aldrig i mitt liv fått sådan ångest när ja har köpt något som med denna klänningen. Det var ju inte så att den kostade skjortan på något sätt..... 1500 Kronor (och dessutom gratis-pengar som ja ser det).  Men Nää, ja ska lämna tillbaka den imorgon igen!  Ja har nog blivit mer ekonomisk???!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var himla tur att jag fick in dom. Tänkte ett tag att jag skulle vara tvungen att lämna Tyson ute. :(



Du..en klänning som kostar 1500 , kostar faktiskt skjortan nathalie. Så jag förstår att du fick lite smått ångest. =) haha du är för go du. Puss

2009-06-09 @ 21:41:46

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0