Sveriges Nationaldag!



Någon mer än ja å min kära kille som "glömde" bort att denna dagen har blivit en RÖD dag och där med har systemet stängt idag!!! Och vi som inte köpte något igår! *suck* Det är ju fotboll och allt! Låter nästan som att ja skulle vara någon fotbolls fantast men icke. Men när det gäller för SVERIGE så är det allt kul! Kanske lycklas dom slå DANMARK idag på självaste nationaldagen!
Jaja, mitt problem är i alla fall löst mamma hade två flaskor vin hemma Jippi för mig! :)

HEJJA SVEIRGE IDAG!!!


Kommentarer
Postat av: Marre

God morgon :)

Tusan det hade jag glömt.. att det va röd dag.. Men det löser sig, pratade om att titta på fotbollen ute på stan istället. Vet inte var dom visar machen bara, men får kolla upp det!!

Åhh vad fina skor och va bra att du blir så lång ;)

2009-06-06 @ 10:02:07

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0