Äntligen Fredag ;)

God morgon,

Solen är framme även idag =) herregud va solen kan gö mycket för skälen man blir ju direkt på gott humör! Hoppas att den är här för att stanna.. Känns som att ja inte har skrivit på hela veckan, men det har ju inte direkt hänt allt för mycket = ) marre har varit här och solat med mig på balkongen senast igår. Vi gjorde smoothie och broccoli-omelett med fetaost och njöt av solen. Och visst fick vi färg, ja t om brände mig var som en tomat på kvällen men idag har det lagt sig tur e väl det! Ja som skall åka till Orust om några timmar och festa loss =)

Lilla Jenny kom ju förbi igår också när vi satt på balkongen, det var allt för länge sedan vi sågs. Men nu jobbar hon i mitt kvarter så ja lär ju stöta på henne vid fler tillfällen =) Kul att träffas en snabbis!


Men som sagt runt två tiden kommer patrik hem och då skall vi åka till Orust och stannar tills imorgon lördag. Våran vän Chrisoffer fyller nämligen 25 år idag!!! Hans föräldrar har sitt landställe där. Åh ja har längtat, så kul när man hittar på såna här saker med en massa vänner!


Så vi "ses" imorgon igen, så skall ni få höra allt...... = )


Ut och njut av solen vet ja! Puss Och Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var kul att träffa dig igen också.. :)



Ses snart igen, ha det så trevligt nu i elgen! Ta en grogg för mig med. :P

2009-03-20 @ 13:47:08
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0