Hej lilla bloggen

Ja vet att ja e ur dålig på att Blogga nu förtiden. En ursäkt är att igår låg ja hemma å var sjuk, spydde mm....hmm funderar på om jag kanske hade något med pajen som ja åt ute dagen innan till lunch, jaja vilket som så mår ja mycket bättre idag.

Tänkte t.o.m åka in och träna, fast det tyckte inte patrik var någon bra idé...men det struntar ja i för ja skaaaa träna! Och ja vill komma ut å få luft... Och om ja känner att ja inte klarar det får ja väl bara gå därifrån!


Som en annan vän skrev i sin Blogg: Katt till Salu!!! Samma sak här katt till salu, men endast en dag till ha ha ha! Nu har ja stått ut i en vecka och nu orkar JAG INTE MER! Hon löper.....och för er som inte vet va det innebär ska ja tala om att "Min söta lilla Saga" går runt och skriker (inget litet skrik utan ETT FRUKTANSVÄRT SKRIK) som om hon blev plågad eller nått under hela hennes vakna tid gör hon detta!!!! Och på natten, ja då har ja lust stänga ut henne på balkongen eller nått! Galen är va man blir, ja tänker även på grannarna, undra va dom tycker?!

Fast å andra sidan är det vårat fel, vi borde ju faktiskt ta henne till en veterinär och sterilisera henne, VI ska göra detta snarast! Inga mer skrik här hemma!!!


Tänkte att ja skulle ta å göra någon mat, men ja är alltid så känslig för det när ja precis har varit magsjuk. Men ja måste ju ha i mig något om ja ska orka träna, till frukost blev det några få skedar med havregrynsgröt och det gick bra. En morot kanske och ett glas smothie kanske? Ja det får nog bli det "vågar" inte riktigt ta något annat....

Ha en bra dag, Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det underbart med löpande katter? :)

Tiili har några dagar kvar.. men sen är det förhoppningsvis över.. sen ska hon klippas i nästa månad.. ALDRIG igen säger jag bara.. :)

2009-03-27 @ 19:51:49
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0