Lycklig!

Ja äntligen har ja turen på min sida, igår fick vi reda på att vi skulle få en ny laptop på en försäkring som vi hade på våran stationära dator som gick sönder. Överlycklig blev ja såklart för det, för nu slipper ja köpa en ny själv! I och för sig så är den inte Rosa, men men det överlever jag allt! Nu har ja i alla fall en egen liten laptop...

Och inte nog med det,
Jag var ju på interjuv för närmare bestämt 3 veckor sedan på Elgiganten. Och ja kan ju säga så här mina dagar som hemmafru är numera ett minne blått! ; ) För ja har fått JOBB!!


Nä nu ska ja fira med något gott! ; )


Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH va kul :D . Roligt jobb :D . ska du stå i kassa?



Hehe nu kanske du kan fixa bra pris åt mig på elektronik saker ;) s

Postat av: Jenny

GRATTIS till jobbet... då kommer vi o handlar av dig någon gång.. :P



vilken elgiganten är det? den i sisjön?

Puss o kram

2009-03-29 @ 17:37:26
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0