Mmm det doftar...

.....Kola kakor i hela lägenheten, och det var nog det godaste ja har bakat! Dom blev super goda, skulle lätt kunna sitta här och knapra i mig hela fatet =) Tur att ja inte har tid med det och blev bortbjuden i stället!


Skall åka hem till Coffe & Louise och kolla på melodifestivalen.... Det blir nog trevligt, Putte kommer senare för han jobbar kvällen.


Ja va ju på Ki balans på förmiddagen och det var så skönt, en blandning mellan yoga, pilates, core, & balans, efter passet va ja jätte avslappnad i kroppen och kände mig hel igen efter veckans träning! Skönt!

Så ja hoppade faktiskt joggningen på bandet, ville inte "förstöra" känslan som ja fick i kroppen efter ki balans!  = )


Nu ska ja åka till Sisjön, Kram!


Jocke & Jag!


Kommentarer
Postat av: Shhiva

fin bild.. fastnar han på kort.. :)

2009-03-07 @ 21:57:27
URL: http://shhiva.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0