shopping-suget ;)

Ja idag kännde ja för att klicka hem dessa två Klänningar/tunikor. Kunnde inte bestämma mig för vilken färg så det fick helt enkelt bli en i varje färg "lite-majsan-syndrom-att-ta-alla-färger-om-man-inte-kan-bestämma-sig-för-en-färg" haha!

Men dom är så enkla i modellen så dom är perfekta att ha i garderoben som ett snyggt basplagg, och sånt behövs ju alltid =)



Åh ja vill gå på bio,  EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER.... fast nu såg ja att den har premiär den 20 mars... och då kan ja inte gå för då är ja på 25 års fest...
Får helt enkelt vänta ett tag till på denna filmen!

Snart ska ja åka till IKEA och kolla lite.....  händer inte så mycket mer idag!

Har förrövrigt himlans ont i mina vader har överansträngt mig under all träning, kunnde man ju inte tro att ja skulle gå och överanstränga mig, för att ja har tränat för mycket !! hehe
så nu får ja ta det lite lugnt med kondtions träningen under helgen och vila mina små ben =) Får bli mer styrka helt enkelt!

Ha en bra Fredag,
Ta hand om dig, KRAM!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0