Tänk va åren går... Tack o Lov!

Så var det Måndag IGEN! Vet inte om det bara är för mig som det tiden springer i väg, men det gör absolut ingenting. För det innebär ju att de snart är april, och aprilmånad kan allt bjuda på riktigt fina vårdagar = )
Och det är väl precis det som alla går och väntar på nu kan ja tänka mig.
Ja längtar framför allt till att man kan sätta på sig ett par ballerina skor och en topp och en tunnare jacka än en VINTERJACKA!


Till något helt annat då, igår så förde vi över alla våra kort från den stationära datorn eftersom att den bara står där i ett hörn och samlar damm. Roligare att kunna kolla på korten på den bärbara datorn. Och det visade sig att det fanns en heel del roliga/hemska kort.


En del av korten var från tiden när ja började dejta Patrik för fem årsedan. Och ja hittade dessa fantastiska korten,


Oh my good va ja såg ut !!!!!





ja har allt hört att man blir snyggare med åren, Och JA idetta fallet får ja nog hålla med ha ha =) Hoppas jag i alla fall!

Puss!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0